Reward dari SHOPBACK dibayar atau tidak? baca disini


Jelas sekali Shopback memang ramai dikenali dengan membayar akan mendapat reward atau pulangan wang dari hasil pembelian kita secara online.



hari ini aku terlintas ingin menjelaskan adakah cashback yang diagung agungkan akan dibayar oleh pihak shopback itu sendiri.
ataupun itu mitos semata mata.



Dari setiap hasil pembelian aku di shopback sehingga hari ini aku telahpun mengumpul sejumlah RM128.31 dan jumlah yang boleh dikeluarkan adalah serendah rm10

tapi bagi pencubaan pertama aku cuba untuk keluarkan sejumlah itu secara semua. jom tengok langkah langkah aku keluarkan duit cashback dari shopback



pertama sekali pastinya no akaun bank adalah diperlukan. jika tiada akaun bank mungkin ada sedikit masalah. jadi langkah yang perlu dibuat dengan memasukkan no akaun bank pilihan korang. contohnya aku memilih MAYBANK

dan disebelahnya pula korang juga perlu membuat sedikit pengesahan. pengesahan yang diperlukan hanya mengesahkan email sebenar korang yang semasa korang mendaftar dahulu.


setelah korang menerima email tersebut korang hanya perlu menekan butang "VERIFY DETAIL>"



Dan terus menekan "VERIFY YOUR EMAIL HERE>"


Akhirnya akaun aku telahpun berjaya di verify. yeahhh

dan kembali semula ke apps shopback tersebut


di apps shopback pun ada memberi satu notification bahawa akaun bank aku telahpun berjaya. diperingkat ini aku tidak berasa teruja sangat cuma terlalu mudah untuk membuat pengesahannya.

peringkat seterusnya adakah sejumlah nilai yang ada pada apps tersebut adakah boleh dikeluarkan itu adalah satu soalan yang tertanya dikepala otak aku nih?


jumlah ini yang aku maksudkan sekarang. jadi jom ke step seterusnya.


disitu ada tulis jumlah untuk dikeluarkan atau "WITDRAWAL AMOUNT" min rm10

aku terus letakkan kesemua jumlah tu boleh tengok gambar diatas tu. jumlah aku cuba keluarkan adalah RM121.85 dan tempoh akan diambil paling lewat 3 - 5hari waktu bekerja.


ini email yang aku terima setelah aku buat pengeluaran tersebut.

saat ini aku dah mula menunggu adakah duit itu akan masuk terus ke akaun maybank aku?


Perghhh... aku macam tak percaya dalam 3hari macamtu duit dah masuk. ini dikira cepat jugalah. so apa pandangan korang terhadap SHOPBACK ? adakah korang rasa ianya hanya sekadar mitos atau ianya memang real gila. terpulang kepada korang untuk menilai 

disamping itu juga dan apa yang aku nampak. cara berbelanja seperti ini adalah lebih berbaloi berbanding jika tidak menggunakan khidmat SHOPBACK ini. SAMBIL BERBELANJA DAPAT PULANGAN. ini sudai berbaloi

sekiranya korang ada sebarang pandangan atau pengalaman baru yang ini dikongsikan dengan topik ini. bolehlah korang meninggalkan komen dibawah. jika ia memberi manfaat kepada korang juga, jangan lupa untuk share cerita ini.

dan kenapa tengok saja. daftarlah sekarang dengan SHOPBACK

pastinya ia cukup berbaloi. alhamdulilah

sekian terima kasih kerana berkunjung di blog aku ini.

dan akhir kata jika korang nak mula mendaftar bolehlah dengan mendaftar DISINI






Post a Comment

0 Comments